Старости громад вивчали питання менеджменту та розвитку

21.09.2017

Науково-практична конференція «Староста – місцевий лідер, адміністратор, представник інтересів територіальної громади», яка нещодавно пройшла у  м. Дніпро в рамках реалізації “U-LEAD з Європою” “Програма для України – розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку”,  зібрала чимало  представників громад більшості  областей України, у тому числі  і Кіровоградщини. За словами   Юлії Манукян,  в.о.старости Оситнязького старостинського округу, яка на  конференції представляла нашу громаду,  учасникам  цього заходу вдалося  отримати теоретичні знання щодо складових роботи старости, його  повноважень, функцій,  управлінських завдань та обов’язків у контексті перших досягнень реформи місцевого самоврядування в Україні. Не залишилися без уваги й питання розвитку фінансових інструментів, проектної спроможності, удосконалення законодавчого поля діяльності, розвитку електронного урядування, подальших кроків з урахуванням передового європейського досвіду тощо.  Ґрунтовними, цікавими, корисними були  й практичні заняття, які дозволили почути та побачити, як сьогодні живуть громади, і головне –    дізнатися, як інші області сприяють розвитку своїх громад.  Наприклад, ознайомилися з  кращими практиками  роботи старост  у напрямку розвитку інфраструктури старостинських округів, особливостей надання нотаріальних послуг  у контексті роботи старости, створення нових робочих місць, забезпечення доступності адміністративних послуг та багато іншого. Жвавий інтерес, звичайно, викликало відвідування Степнянського та Волоського  старостинських округів та практичне ознайомлення учасників конференції з їх роботою.   Безперечно, для мене, зауважила Ю.Манукян,   участь у такому заході дуже важлива, бо ми почули досвід колег, поділилися своїми невеличкими, але  вже особистими напрацюваннями, і головне –  отримали змістовні поради  як  застосувати  в практичній роботі  на місцях, в  своїх  новостворених громадах  цікаві та змістовні напрацювання  колег і використати їх досвіду  роботи.