Кожен день відбувається кілька сотень, якщо не тисяч, аварій по всьому світу. Найбільше ДТП відбувається з вини лихачів, які вважають себе королями на дорозі. Щоб уникнути аварій є 5 простих порад, які необхідно засвоїти кожному водієві. Про це пише Avtosota.
Порада 1. Руки повинні бути на кермі
Підсилювач керма є в кожній машині, тому багато хто показує чудеса управління і ведуть машину мізинцем або колінами, попутно займаючись своїми справами. Цього робити категорично не можна! Необхідно обидві руки тримати на кермі і сконцентруватися на дорозі, адже ніколи не дізнаєшся що на думці у іншого водія.
Порада 2. Навіщо поспішати на той світ?
Дуже багато хто любить показати іншим всю міць свого двигуна. Вони «грають в шашки» в потоці, обганяють всіх і вся, намагаючись викликати інших на змагання. Проблема в тому, що такі «гонщики» не тільки самі ризикують вилетіти з дороги, але можуть і зачепити інших. На такі провокації не варто звертати уваги, а швидкісний режим краще не перевищувати. Все одно всі на світлофорі зустрінуться.
Порада 3. Поїзд все-таки великий!
Величезна кількість аварій відбувалося з вини тих, хто намагався проскочити залізничний переїзд перед шлагбаумом, що закривається. Якщо раптом машина “заглохне” на переїзді, а назустріч буде мчати поїзд, то нічого хорошого точно не відбудеться. Не варто нехтувати своїм життям і життям близьких, щоб виграти 5 хвилин часу.
Порада 4. Несподіванка на перехресті
Стоячи на перехресті і пропускаючи зустрічний потік, багато водіїв люблять заздалегідь повертати колеса. Але якщо раптом ззаду хтось на великій швидкості в’їде в такого водія, то автомобіль виїде відразу на зустріч потоку. Щоб уникнути цього і перестрахуватися, краще тримати колеса на перехресті прямо.
Порада 5. Зустрічний гонщик
Часто буває так, що по односмуговій дорозі з двостороннім рухом назустріч водієві може летіти інший автомобіль, що йде на обгін. У такому випадку потрібно блискавично реагувати і відразу йти на узбіччя. Головне не гальмувати, а то занос забезпечений. Реагувати завжди потрібно першим і розраховувати тільки на себе, адже гонщик може не володіти блискавичною реакцією.