IT команда Укрзалізниці продовжує розвивати онлайн-сервіси для зручності пасажирів. Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви.
⠀
Для цього треба:
⠀
Для цього треба:
перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
дочекатись результатів розгляду заяви.
⠀
Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.
⠀
Нагадуємо, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
⠀
Можливість повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступною пізніше.⠀
Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими.
обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
дочекатись результатів розгляду заяви.
⠀
Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу – достатньо мати Дія.Підпис та стабільний інтернет-звʼязок.
⠀
Нагадуємо, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
⠀
Можливість повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступною пізніше.⠀
Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими.