GASUA — чат-бот ГК «Нафтогаз України» у Viber та Telegram. Його робота — оперативно допомогти у вирішенні будь-яких питань щодо газопостачання.
Підключення займає лише хвилину: обираєте зручний для вас месенджер, натискаєте «Підключитись/Розпочати”, вказуєте свій особовий рахунок. Три прості дії і бот вже готовий працювати для вас. В одному чаті можна:
– передати показання лічильника,
– перевірити стан рахунку,
– пригадати історію платежів,
– подивитися стан нарахувань пільг чи субсидій,
– отримати акт звірки чи довідку про відсутність заборгованості.
Як підключити чат-бот Gasua у месенджерах
Клієнти, які бажають почати користуватися чат-ботом “Нафтогаз України” Gasua, повинні мати месенджери Viber або Telegram.
На підключення сервісу знадобиться близько однієї хвилини. А саме необхідно:
- обрати зручний месенджер;
- натиснути “Підключитись/Розпочати”;
- вказати свій особовий рахунок.
“Три прості дії і бот вже готовий працювати для вас… З нашими онлайн-сервісами все під рукою — швидко і безпечно! Щоб переконатися в цьому, скористайтесь чат-ботом Gasua”, — додали у газопостачальній компанії.