Якщо ви змінили рахунок у банку або змінили банк, у якому одержуєте пенсію / субсидію / пільгу / страхову виплату, то для продовження отримання виплат обов’язково потрібно повідомити орган Пенсійного фонду України.
Зробити це можна, зокрема, онлайн – через вебпортал електронних послуг ПФУ https://portal.pfu.gov.ua.
Для цього потрібно:
- На https://portal.pfu.gov.ua у правому верхньому куті екрану натиснути кнопку «Вхід» та авторизуватися за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
- В особистому кабінеті на панелі зліва в розділі «Щодо пенсійного забезпечення» обрати опцію «Внесення змін до пенсійної справи».
- У вікні, що відкриється, із переліку заяв обрати опцію «Заява на зміну виплатних реквізитів».
- У полях заяви, що з’явиться на екрані, відредагувати необхідні дані, перевірити записи.
- За потреби завантажити скан-копії документів, що підтверджують відповідні зміни.
- Надати згоду на передачу та обробку персональних даних і підтвердити, що ви ознайомлені з необхідністю повідомляти органи Фонду про зміни, що можуть впливати на пенсійне забезпечення.
- Сформувати заяву, підписати її КЕП та надіслати до Фонду.
- З результатами опрацювання заяви можна ознайомитися в розділі «Мої звернення» (на панелі зліва).