У разі нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання застраховані особи, які перебувають в трудових відносинах, мають право на отримання страхових виплат. На підставі проведеного розслідування страховими експертами з охорони праці складається акт за формою Н-1 або при професійному захворюванні акт за формою П-4.
Куди та хто може звернутись для подання документів?
Застрахована особа може звернутись особисто або через уповноваженого представника до будь-якого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області. Також подати документи можна дистанційно – через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).
Перелік документів, необхідних для отримання страхових виплат:
- паспорт громадянина України;
- довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру;
- трудова книжка;
- довідка про відкриття рахунку в банківській установі;
- акт розслідування нещасного випадку на виробництві або акт професійного захворювання за встановленими формами;
- підтвердження встановлення інвалідності та ступеня втрати професійної працездатності (висновок МСЕК).
Антоніна ТОРШИНА, начальник управління пенсійного забезпечення, надання страхових виплат, соціальних послуг, житлових субсидій та пільг головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області