GASUA — чат-бот ГК «Нафтогаз України» у Viber та Telegram

25.08.2025

GASUA — чат-бот ГК «Нафтогаз України» у Viber та Telegram. Його робота — оперативно допомогти у вирішенні будь-яких питань щодо газопостачання.

Підключення займає лише хвилину: обираєте зручний для вас месенджер, натискаєте «Підключитись/Розпочати”, вказуєте свій особовий рахунок. Три прості дії і бот вже готовий працювати для вас. В одному чаті можна:
– передати показання лічильника,
– перевірити стан рахунку,
– пригадати історію платежів,
– подивитися стан нарахувань пільг чи субсидій,
– отримати акт звірки чи довідку про відсутність заборгованості.

Як підключити чат-бот Gasua у месенджерах

Клієнти, які бажають почати користуватися чат-ботом “Нафтогаз України” Gasua, повинні мати месенджери Viber або Telegram.

На підключення сервісу знадобиться близько однієї хвилини. А саме необхідно:

  • обрати зручний месенджер;
  • натиснути “Підключитись/Розпочати”;
  • вказати свій особовий рахунок.

“Три прості дії і бот вже готовий працювати для вас… З нашими онлайн-сервісами все під рукою — швидко і безпечно! Щоб переконатися в цьому, скористайтесь чат-ботом Gasua”, — додали у газопостачальній компанії.

Пресцентр Нафтогазу