Шановні жителі громади!
19.05.2021 Урядом прийнято постанову № 505 «Деякі питання призначення житлових субсидій», яка уточнює зміни до Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848. У зв’язку із внесеними змінами змінилася і форма бланків, які відтепер є додатками до Положення.
Згідно з зазначеною постановою КМУ призначення субсидій на наступний період для більшості отримувачів буде здійснено автоматично, без особистого звернення. І тільки деяким категоріям домогосподарств необхідно буде, для її отримання, надати нові заяву про призначення житлової субсидії та декларацію, а саме:
- домогосподарствам, яким житлова субсидія надавалася у грошовій безготівковій формі (перерахування коштів субсидії здійснювалося АТ «Ощадбанк» на комунальні підприємства). Громадянам необхідно надати дані для виплати коштів у готівковій формі;
- домогосподарствам, яким житлова субсидія була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень, внутрішньо переміщені особи). Таким громадянам необхідно підтвердити місце фактичного проживання;
- домогосподарствам, яким житлова субсидія була призначена без урахування окремих осіб з числа зареєстрованих у житловому приміщенні, які не проживають за місцем реєстрації (необхідно актуалізувати відомості щодо непроживання окремих осіб за місцем реєстрації).
Зазначеним категоріям громадян необхідно надати нові заяву і декларацію для призначення субсидії на новий період. Вони можуть звернутися особисто, надіслати заповнені бланки поштою або надати їх в електронній формі через Портал Дія, офіційний веб-сайт Мінсоцполітики (https://www.msp.gov.ua/news/16214.html ) .
Нагадуємо, що для призначення житлової субсидії громадянам необхідно подавати:
– заяву про призначення та надання житлової субсидії
– декларацію;
– довідки про доходи – у разі зазначення в декларації доходів, інформація про які відсутня у ДПС, Пенсійному фонді України, фондах соціального страхування тощо і відповідно до законодавства не може бути отримана за запитом структурного підрозділу з питань соціального захисту населення. У разі неможливості підтвердити такі доходи довідкою до декларації додається письмове пояснення із зазначенням їх розміру;
– копію договору про реструктуризацію заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг (у разі наявності);
– договір наймання (оренди) житла (у разі наявності);
– інші документи, які не передбачені Положенням, але необхідні для розгляду питання по суті (у разі потреби). Такі документи громадянин має право надавати як за власним бажанням, так і за рекомендацією спеціаліста.
Крім зазначених документів отримувачі субсидій, які отримували в попередньому опалювальному періоді субсидію через відділення поштового зв’язку, або у безготівковій формі, а також ті домогосподарства, які не отримували субсидію у попередньому опалювальному періоді, до звернення за призначенням субсидії отримують в уповноваженому банку картку для соціальних виплат та довідку з номером рахунку, яку надають управлінню разом з заявою про призначення субсидій.
Також заявнику необхідно мати оригінали паспортів або посвідок на проживання, для дітей до 14 років – свідоцтв про народження, довідок з ІПН, документів на житлові приміщення та транспортні засоби, що перебувають у власності всіх членів домогосподарства та членів їх сімей (чоловік/дружина, неповнолітні діти), які зареєстровані за іншими адресами.
Бланки заяви та декларації
Заява завантажити
Зразок заповнення заяви завантажити
Декларація завантажити
Зразок заповнення декларації завантажити