Податківці роз’яснюють : Чи можна повернути кошти готівкою за неотриманий товар, якщо оплата проводилася карткою?

22.04.2021

Чи можна повернути кошти готівкою за неотриманий товар, якщо оплата проводилася карткою?

У ДПС вважають, що якщо оплата проводилася через РРО з використанням банківської платіжної картки (POST-терміналу), то повернення коштів за неотриманий товар (ненадану послугу) здійснюється на розрахунковий рахунок покупця, відкритий у банку.

Повернення коштів за неотриманий товар (ненадану послугу) здійснюється у тій формі оплати у якій була здійснена розрахункова операція.

При цьому, суб’єкт господарювання зобов’язаний надати особі, яка повертає товар (відмовляється від послуги), розрахунковий документ встановленої форми та змісту (видатковий чек).

Якщо оплата за товар (послуги) здійснювалась у безготівковій формі через установу банку, то і повернення коштів за неотриманий товар (ненадану послугу) здійснюється через установу банку. У такому випадку РРО не застосовується.