Про можливості та переваги відкритої та приватної частини Електронного кабінету

03.09.2020

Переваги Електронного кабінету платника податків – це можливість працювати на безоплатній основі та у будь – який час, отримувати необхідну інформацію в режимі онлайн, можливості подання звітності в електронному вигляді, та основна перевага – це економія часу.

Електронний кабінет складається з двох функціональних частин: відкритої частини (загальнодоступної) та приватної частини (особистий кабінет).

Користуватися відкритою частиною «Електронного кабінету» можна без ідентифікації особи, тобто без електронного цифрового підпису. Через відкриту частину платник податків може скористатися інформацією із загальнодоступних реєстрів, отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності, отримати контакти та адреси Центрів обслуговування платників, ознайомитись з новинами Державної податкової служби України, скористатися іншою корисною інформацією.

У приватній частині «Електронного кабінету», яка є індивідуальною персоніфікованою веб-сторінкою користувача, платник податків здійснює електронну ідентифікацію, з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, інших осіб, які мають право підпису). Після ідентифікації особи платнику надається можливість скористатися індивідуальним податковим календарем, переглянути та перевірити свої облікові дані, створити запит для отримання інформації, переглянути стан розрахунків з бюджетом, зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних, скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» тощо.

Кропивницьке управління ГУ ДПС у Кіровоградській області