Іноді в коментарях дехто може давати невірну інформацію про те, що контакт-центр НСЗУ – це лише автовідповідач, а нібито оператору поставити питання неможливо. Це – неправда.
Оператори контакт-центру НСЗУ відповідають на питання, в тому числі й пацієнтів, щодня з понеділка по п’ятницю. З 9:00 до 18:00 з понеділка по четвер, та з 9:00 до 16:45 щоп’ятниці.
Під час війни єдиними вихідними є субота та неділя. Саме в неробочі години та вихідні спрацьовує автовідповідач. Який в автоматичному режимі може надати відповіді на більшість питань.
Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.
Нагадуємо, які питання пацієнтів допоможуть вирішити у контакт-центрі НСЗУ за номером 16-77:
-перелік безоплатних послуг за Програмою медичних гарантій;
-алгоритм дій пацієнтів, якщо в лікарні вимагають гроші за ті послуги, за які платить НСЗУ;
-де знайти сімейного лікаря, терапевта або педіатра, з якими можна укласти декларацію;
-де знайти найближчу лікарню, яка надає послуги за певним пакетом Програми медичних гарантій;
-адреси та контактні дані медичних закладів, які мають договір із НСЗУ;
-перелік ліків і медвиробів програми реімбурсації;
-адреси та контакти найближчих аптек, де можна отримати ліки й медвироби за програмою “Доступні ліки”.
НСЗУ для пацієнта