“Встановіть новий застосунок банку”

22.07.2024

Аферисти представляються працівниками однієї з банківських установ та повідомляють, що старий мобільний застосунок нібито перестав працювати й необхідно завантажити новий.
Як діють зловмисники?
Розсилають фішингові посилання для завантаження з фейкового чат-бота та отримують дані клієнтів банку.
Надалі шахраї переконують назвати комбінацію, що надійшла від справжньої служби підтримки та викрадають кошти з акаунтів онлайн-банкінгу.
Як вберегти себе?
Не довіряйте дзвінкам та повідомленням з невідомих номерів.
Не передавайте стороннім особам коди, що надходять. Працівники банку ніколи не запитують особисті дані клієнтів.
Переконайтеся та перевірте інформацію на офіційних сторінках банку.
Якщо все-таки з вами трапилася неприємна ситуація — негайно заблокуйте картку, зателефонуйте до служби підтримки банку та зверніться до поліції.
Бережіть себе та не дайте себе ошукати!