Як повернути залишки коштів на рахунках попередніх операторів газорозподілу

25.07.2023

Ми знаємо, що клієнти наших філій переживають про залишки коштів на рахунках попередніх операторів газорозподілу. Ми опрацювали це питання та пояснюємо, що робити, коли за результатами остаточного розрахунку з попереднім ліцензіатом у Вас обліковується переплата.
Рекомендуємо підготувати пакет документів і звернутися з ним до найближчого Центру обслуговування клієнтів або надіслати поштою:
-письмову заяву (зразок нижче);
-копію паспорта (1-6 сторінки);
-копію ідентифікаційного коду;
-довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку);
-копії квитанцій на суму переплати.
Щоб зекономити час, радимо завчасно дізнатись у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів розмір Вашої переплати.
Звертаємо увагу: якщо за Вашими підрахунками сума інша, додайте до заяви копії квитанцій про оплату послуг розподілу природного газу за останні 3 роки. На їх підставі буде проведено звірку.
У разі виникнення питань, зверніться до Центру обслуговування клієнтів або Контакт-центру за номерами:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).
Цінуємо кожного клієнта, тому йдемо назустріч і допомагаємо.

362646016 237514085868691 5581860475097662417 N

Кропивницька філія “Газмережі”