Ми знаємо, що клієнти наших філій переживають про залишки коштів на рахунках попередніх операторів газорозподілу. Ми опрацювали це питання та пояснюємо, що робити, коли за результатами остаточного розрахунку з попереднім ліцензіатом у Вас обліковується переплата.
Рекомендуємо підготувати пакет документів і звернутися з ним до найближчого Центру обслуговування клієнтів або надіслати поштою:
-письмову заяву (зразок нижче);
-копію паспорта (1-6 сторінки);
-копію ідентифікаційного коду;
-довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку);
-копії квитанцій на суму переплати.
Щоб зекономити час, радимо завчасно дізнатись у Контакт-центрі або Центрі обслуговування клієнтів розмір Вашої переплати.
Звертаємо увагу: якщо за Вашими підрахунками сума інша, додайте до заяви копії квитанцій про оплату послуг розподілу природного газу за останні 3 роки. На їх підставі буде проведено звірку.
У разі виникнення питань, зверніться до Центру обслуговування клієнтів або Контакт-центру за номерами:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).
Цінуємо кожного клієнта, тому йдемо назустріч і допомагаємо.
Кропивницька філія “Газмережі”