Як робітникам отримати компенсацію під час самоізоляції

13.11.2020

Уряд запровадив спеціальну програму для підтримки громадян, що перебувають на самоізоляції.

„Уряд через Фонд соціального страхування забезпечує соціальний захист застрахованих осіб, допомагаючи запобіганню виникнення та поширенню коронавірусної хвороби COVID-19, зокрема, фінансує допомогу по тимчасовій непрацездатності у разі захворювання громадян на COVID-19, а також надає допомогу під час перебування на самоізоляції під медичним наглядом”, – сказала Міністр соціальної політики Марина Лазебна.

Міністр акцентувала увагу на таких моментах щодо програми підтримки громадян:

1. Перше, що повинен зробити працівник – це звернутися до роботодавця, пояснити, що мав контакт з особою, яка захворіла на COVID-19 та попросити два тижні працювати в дистанційному режимі. Відповідно до рішення Уряду, роботодавці на сьогодні мають право перевести своїх працівників на дистанційну (надомну) роботу.

2. Якщо такої можливості, з огляду на характер виконуваної роботи або позицію роботодавця, немає, то скористайтесь державною програмою підтримки самоізоляції.

3. Фонд може оплатити період перебування працюючих українців на самоізоляції у разі безпосереднього контакту з хворим на COVID-19.

4. Для цього працівник має телефоном у дистанційному режимі звернутись до свого сімейного лікаря, який відкриє листок непрацездатності.

5. Щоб отримати від Фонду допомогу, необхідно передати отриманий листок непрацездатності із зазначенням причини непрацездатності „ізоляція від COVID-19-11” своєму роботодавцю.

6. У свою чергу, роботодавець на підставі отриманого від працівника листка непрацездатності оформлює заяву-розрахунок із зазначенням причини непрацездатності – 11, тобто ізоляція від COVID-19, та передає її до Фонду для здійснення фінансування.

Також з метою протидії поширенню коронавірусної інфекції COVID-19 Фондом соціального страхування України організовано дистанційний прийом заяв-розрахунків від страхувальників, зокрема електронною поштою.

https://www.kmu.gov.ua/