З 1 квітня змінено порядок виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії

07.04.2021

Раніше  після звернення за такими виплатами заявник отримував їх через поштове відділення.  З 1 квітня 2021 року вищевказані виплати будуть здійснюватися ВИКЛЮЧНО ЧЕРЕЗ БАНКІВСЬКІ УСТАНОВИ.

Законодавча база: Порядок виплати допомоги на поховання та недоотриманої пенсії змінено відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги».

При зверненні до сервісних центрів Фонду за отриманням вказаних виплат надаються наступні документи:

отримання допомоги на поховання: документ, що посвідчує особу заявника, заяву про виплату допомоги на поховання, свідоцтво про смерть, витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про смерть для отримання допомоги на поховання або довідку про смерть пенсіонера.
У разі реєстрації смерті за межами України подається свідоцтво про смерть або інший документ, що підтверджує факт смерті, виданий компетентним органом іноземної держави;

виплата недоотриманої пенсії: свідоцтво про смерть, документи, які підтверджують родинні стосунки, документ, що посвідчує особу заявника і місце проживання.
Довідка про відкриття банківського рахунку – обов’язкова

При зверненні за вказаними виплатами обов’язково додається довідка про відкриття банківського рахунку, відкритого в банківській установі згідно переліку: АТ “Державний ощадний банк України”, АТ “Райффайзен Банк Аваль”, АТ КБ “Приватбанк”, АТ “Укрсоцбанк”, АТ “УкрСиббанк”, АТ “Креді Агріколь”, АТ КБ “Правекс-банк”, АТ “Укрексімбанк”, АБ “Південний”, АТ “Полтава-банк”, АТ “Перший Український міжнародний банк”, КБ “Індустріал-банк”, АТ “Мотор-Банк”, АТ “Таскомбанк”, АТ “Кредобанк”, АТ “Мегабанк”, АТ “Ідея Банк”, АТ “Альфа-Банк”, АТ “Укргазбанк”, АТ “МТБ БАНК”, АТ “Комерційно Індустріальний Банк”, АТ КБ “Акордбанк”, ОТП Банк.

Головне  управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області