СТРУКТУРА ТА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
Великосеверинівської сільської ради на 2021 рік
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради від «28» грудня 2020 року №50
№ з/п | Назва структурного підрозділу та посада | Кількість штатних посад | |||||
І.Структура та чисельність апарату (виконавчого комітету) сільської ради |
|||||||
Керівництво територіальної громади |
|||||||
1 | Сільський голова | 1 | |||||
2 | Секретар сільської ради | 1 | |||||
3 | Староста сільської ради | 3 | |||||
РАЗОМ: | 5 | ||||||
Відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю |
|||||||
1 | Начальник відділу | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 3 | |||||
3 | Програміст системний | 1 | |||||
РАЗОМ: | 5 | ||||||
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
|||||||
1 | Начальник відділу, головний бухгалтер | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 1 | |||||
3 | Провідний спеціаліст | 1 | |||||
РАЗОМ: | 3 | ||||||
Відділ земельних відносин, комунальної власності, житлово-комунального господарства, інфраструктури та економічного розвитку |
|||||||
1 | Начальник відділу | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 2 | |||||
3 | Провідний спеціаліст | 1 | |||||
4 | Інспектор з благоустрою | 1 | |||||
РАЗОМ: | 5 | ||||||
Відділ правової роботи, державної реєстрації, запобігання та виявлення корупції |
|||||||
1 | Начальник відділу | 1 | |||||
2 | Державний реєстратор | 1 | |||||
3 | Головний спеціаліст | 1 | |||||
РАЗОМ: | 3 | ||||||
Професіонали |
|||||||
1 | Фахівець з публічних закупівель | 1 | |||||
РАЗОМ: | 1 | ||||||
Технічний персонал |
|||||||
1 | Водій | 1 | |||||
2 | Опалювач | 1 | |||||
3 | Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування | 1 | |||||
РАЗОМ: | 3 | ||||||
ВСЬОГО | 25 | ||||||
ІІ. Структурні підрозділи (виконавчі органи) сільської ради |
|||||||
Фінансовий відділ |
|||||||
1 | Начальник відділу | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 2 | |||||
РАЗОМ: | 3 | ||||||
Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму |
|||||||
1 | Начальник відділу | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 2 | |||||
3 | Провідний спеціаліст | 1 | |||||
4 | Головний бухгалтер | 1 | |||||
5 | Бухгалтер | 2 | |||||
6 | Фахівець з публічних закупівель | 1 | |||||
7 | Інженер з охорони праці | 1 | |||||
8 | Інструктор по спорту | 1,5 | |||||
9 | Водій автотранспортних засобів | 2 | |||||
РАЗОМ: | 12,5 | ||||||
Служба у справах дітей та соціального захисту населення |
|||||||
1 | Начальник служби | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 2 | |||||
3 | Спеціаліст I категорії | 2 | |||||
РАЗОМ: | 5 |
№ з/п | Назва структурного підрозділу та посада | Кількість штатних посад | |||||
І.Структура та чисельність апарату (виконавчого комітету) сільської ради | |||||||
Керівництво територіальної громади | |||||||
1 | Сільський голова | 1 | |||||
2 | Секретар сільської ради | 1 | |||||
3 | Заступник сільського голови з господарських питань та охорони праці | 1 | |||||
4 | В.о. старости Оситнязького старостинського округу | 1 | |||||
5 | Керуючий справами виконавчого комітету, начальник загального відділу | 1 | |||||
РАЗОМ: | 5 | ||||||
Загальний відділ | |||||||
1 | Головний спеціаліст | 3 | |||||
2 | Провідний спеціаліст | 1 | |||||
РАЗОМ: | 4 | ||||||
Відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю | |||||||
1 | Начальник відділу | 1 | |||||
РАЗОМ: | 1 | ||||||
Відділ бухгалтерського обліку та звітності | |||||||
1 | Начальник відділу, головний бухгалтер | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 1 | |||||
3 | Провідний спеціаліст | 1 | |||||
РАЗОМ: | 3 | ||||||
Відділ земельних відносин, комунальної власності, інфраструктури та житлово-комунального господарства | |||||||
1 | Начальник відділу | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 1 | |||||
3 | Спеціаліст І категорії | 1 | |||||
4 | Інспектор з благоустрою | 1 | |||||
РАЗОМ: | 4 | ||||||
Відділ державної реєстрації | |||||||
1 | Державний реєстратор | 2 | |||||
РАЗОМ: | 2 | ||||||
Фінансово – економічний відділ | |||||||
1 | Начальник відділу | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 2 | |||||
3 | Провідний спеціаліст | 1 | |||||
РАЗОМ: | 4 | ||||||
Технічний персонал
|
|||||||
1 | Водій | 1 | |||||
2 | Водій автобуса | 1 | |||||
3 | Опалювач | 1 | |||||
4 | Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування | 1 | |||||
РАЗОМ: | 4 | ||||||
ВСЬОГО | 27 | ||||||
ІІ. Структурні підрозділи (виконавчі органи) сільської ради | |||||||
Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму | |||||||
1 | Начальник відділу | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 1 | |||||
3 | Провідний спеціаліст | 1 | |||||
4 | Головний бухгалтер | 1 | |||||
5 | Бухгалтер | 1 | |||||
6 | Інженер з охорони праці | 1 | |||||
РАЗОМ: | 6 | ||||||
Служба у справах дітей та соціального захисту населення | |||||||
1 | Начальник служби | 1 | |||||
2 | Головний спеціаліст | 1 | |||||
3 | Провідний спеціаліст | 1 | |||||
РАЗОМ: | 3 |
__________________________
ШТАТНИЙ РОЗПИС Великосеверинівської сільської рада на 2020 рік
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради «21» грудня 2019 №1201
Відділи ради
Загальний відділ severunka2014@ukr.net |
|||
Керуючий справами виконавчого комітету, начальник загального відділу | Губська Ольга Миколаївна | ||
Головний спеціаліст | Кошкіна Катерина Петрівна | ||
Головний спеціаліст | Мельник Леся Володимирівна | ||
Головний спеціаліст | Зеленська Людмила Юріївна |
ПОЛОЖЕННЯ про загальний відділ Великосеверинівської сільської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради «02» червня 2017 №34
Основними завданнями відділу є:
1) забезпечення єдиної системи діловодства в виконавчому комітеті сільської ради;
2) контроль за термінами проходження і виконання службових документів та дотриманням вимог до документування управлінської інформації та організації роботи з документами в сільській раді незалежно від способу фіксації та відтворення інформації, яка міститься в документах, включаючи їх підготовку, реєстрацію, облік і контроль за виконанням;
3) надання методичної допомоги з організації роботи щодо ведення діловодства структурним підрозділам сільської ради;
4) підготовка проектів рішень, розпоряджень і доручень сільського голови, зокрема з питань, що належать до компетенції відділу.
Відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю severinka–org@ukr.net |
|||
Начальник відділу | Чернява Алла Олександрівна |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Великосеверинівської сільської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради «02» червня 2017 №31
Основними завданнями відділу є:
1) організаційне забезпечення діяльності сільської ради;
2) реалізація державної політики сприяння розвитку громадянського суспільства, інформування громадськості про діяльність сільської ради;
3) в межах повноважень сприяє здійсненню взаємодії і зв’язків сільської ради з іншими територіальними громадами, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, місцевими органами виконавчої влади, партійними осередками, громадськими організаціями тощо.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності severunka2014@ukr.net |
|||
Начальник відділу, головний бухгалтер | Кохан Наталія Віталіївна | ||
Головний спеціаліст | Колісник Людмила Миколаївна | ||
Провідний спеціаліст | Левченко Оксана Іванівна |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ бухгалтерського обліку та звітності Великосеверинівської сільської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради «02» червня 2017 №32
Основними завданнями відділу є:
1) ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Великосеверинівської сільської ради та складання звітності;
2) відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
3) забезпечення дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов’язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
4) забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів та інше.
Відділ земельних відносин, комунальної власності, інфраструктури та житлово-комунального господарства severunka2014@ukr.net |
|||
Начальник відділу | Косарчук Лідія Георгіївна | ||
Головний спеціаліст | Ушакова Людмила Анатоліївна | ||
Спеціаліст І категорії | Палій Микола Володимирович | ||
Інспектор з благоустрою | Гаїна Олександр Іванович |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ земельних відносин, комунальної власності, інфраструктури та житлово-комунального господарства Великосеверинівської сільської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради «02» червня 2017 №33
Основними завданнями відділу є:
1) організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших законних нормативних актів України;
2) організація роботи розгляду звернень громадян та юридичних осіб;
3) внесення пропозицій до відповідних інстанцій, при формуванні та підготовці проектів нормативно-правових актів у галузі регулюванняземельних відносин;
4) надання пропозицій сільській раді при вирішенні питань у галузі земельних відносин, інфраструктури та житлово – комунального господарства, виконання Законів України, актів та доручень Президента України, постанов Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади та інше.
Відділ державної реєстрації |
|||
Державний реєстратор | Зарубіна Олена Володимирівна | ||
Державний реєстратор | Дротянко Марія Валеріївна |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ державної реєстрації Великосеверинівської сільської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради «02» червня 2017 №35
Основними завданнями відділу є:
1)забезпечення реалізації на території сільської ради (об’єднаної громади) державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців.
2)забезпечення відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державної реєстрації прав; ведення Державного реєстру прав; взяття на облік безхазяйного нерухомого майна; формування реєстраційних справ;
3)забезпечення відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» проведенняеєстраційних дій; ведення Єдиного державного реєстру та надання відомостей з нього; формування реєстраційних справ;
4)забезпечення у межах своїх повноважень захисту прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб та інше.
Фінансово-економічний відділ – severunka2014@ukr.net |
|||
Начальник відділу | Коробко Інна Миколаївна | ||
Головний спеціаліст | Баландюк Тетяна Вікторівна | ||
Головний спеціаліст | Волошина Тетяна Валентинівна |
ПОЛОЖЕННЯ про фінансово-економічний відділ Великосеверинівської сільської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради «02» червня 2017 №36
Основними завданнями відділу є:
1) забезпечення реалізації державної бюджетної політики, дотримання законодавства та виконання функцій управління у сфері: економічного розвитку, інвестицій, регуляторної діяльності.
2) складання проекту бюджету об’єднаної територіальної громади і забезпечення його виконання відповідно до вимог бюджетного законодавства;
3) підготовка пропозицій щодо фінансового забезпечення заходів соціально-економічного розвитку Великосеверинівської сільської територіальної громади;
4) здійснення у встановленому законом порядку фінансування видатків місцевого бюджету та інше.
Структурні підрозділи (виконавчі органи) сільської ради
Відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму – osvita_kultura@ukr.net |
|||
Начальник відділу | Пілюгін Роман Леонідович | ||
Головний спеціаліст | Мосієнко Анатолій Іванович | ||
Провідний спеціаліст | Матвєєнко Вікторія Ярославівна | ||
Головний бухгалтер | Меленич Віта Романівна | ||
Бухгалтер | Коваленко Олена Вікторівна | ||
Інженер з охорони праці | Музиченко Валентина Андріївна |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ освіти, молоді та спорту, культури та туризму
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради «22» грудня 2017 №288
Основними завданнями відділу є:
1) здійснення реалізації державної політики в сферах освіти, культури, туризму, молоді та спорту;
2) створення рівних та доступних умов для здобуття дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти, забезпечення соціального захисту учасників навчально-виховного процесу, надання населенню якісних послуг в сфері фізичної культури і спорту;
3) здійснення навчально-методичного керівництва, контроль за дотриманням стандартів освіти в дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах;
4) здійснення комплектування навчальних закладів педагогічними працівниками на конкурсній основі, в тому числі керівними кадрами; вдосконалення професійної кваліфікації педагогічних працівників, їх перепідготовка та атестація та інше.
Служба у справах дітей та соціального захисту населення – slyzhbaseverunka@ukr.net |
|||
Начальник служби | Хайнацька Юлія Юліанівна | ||
Головний спеціаліст | Мельник Тетяна Володимирівна | ||
Провідний спеціаліст | Цапушел Анастасія Сергіївна |
ПОЛОЖЕННЯ про службу у справах дітей та соціального захисту населення
ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням сесії Великосеверинівської сільської ради «10» жвтня 2018 №518
Основними завданнями служби є:
1) реалізація на території об`єднаної громади державної політики з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячої бездоглядності а безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень;
2) участь у здійсненні заходів щодо соціального захисту і захисту прав та інтересів дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, несе відповідальність за їх дотримання, а також координує здійснення таких заходів;
3) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;
4) організація виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування та інше.